نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
3385
-
الف
+

با سریال های رمضانی تلویزیون ایران آشنا شوید

در این گزارش با سریال های صدا و سیمای ایران در ماه رمضان 99 آشنا می شویم.

به گزارش آی‌فیلم2، شبکه های مختلف تلوزیون ایران برای ماه مبارک رمضان سال 1399 سریال های مختلفی را آماده کردند تا در این ماه برای مخاطبان در کنار تاثیرگذاری معنوی، لحظاتی ماندگار را فراهم سازند.

«جلیل سامان»، «مرجان اشرفی زاده»، «محمدرضا حاجی‌غلامی»و «علی غفاری» کارگردانان سریال‌های رمضانی سال 99 تلویزیون ایران هستند که در ادامه این گزارش جزییاتی درباره داستان سریال هایشان را می خوانید.

سریال «زیر خاکی»

سریال «زیر خاکی» به کارگردانی و نویسندگی «جلیل سامان» یک اثر کمیدی می باشد.

قصه این سریال درباره مردی است که دنبال «زیر خاکی» است و برای یافتن گنج درگیر ماجراهای خنده داری می شود.

«پژمان جمشیدی»، «ژاله صامتی»، «گوهر خیراندیش»، «ایرج سنجری»، «نادر فلاح»، «اصغر نقی زاده» و «هادی حجازی فر» از بازیگران اصلی این سریال هستند.

سریال «بچه مهندس3»

فصل سوم سریال «بچه مهندس» ساخته «علی غفاری» و به تهیه کنندگی «سعید سعدی» به بزرگسالی کودکانی که در یک یتیم خانه بودند، می پردازد.

داستان سریال «بچه مهندس» در سه مرحله کودکی، نوجوانی و جوانی کرکتر مرکزی مطرح می‌شود که پیش از این فصل‌های اول و دوم این سریال نشر شده است.

در این سریال «فرهاد قائمیان»، «ثریا قاسمی»، «کامران تفتی» و «اتابک نادری» و همچنین «روزبه حصاری» در نقش جوانی «جواد جوادی» به ایفای نقش پرداختند.

سریال «می جان» 

سریال عاشقانه و اجتماعی «می جان» به کارگردانی «مرجان اشرفی زاده» و تهیه کنندگی «سعید پروینی» با نقش آفرینی بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون ایران این روزها در حال ساخت است تا برای نشر در ایام ماه مبارک رمضان آماده شود.

این سریال مراحل تولید خود را در سکوت خبری طی کرد و هنوز تصویری از آن در رسانه ها نشر نشده است.

«بهروز شعیبی» و «الهام کردا»، «امیررضا دلاوری»، «پرویز فلاحی پور»، «مریم بوبانی»، «گیتی قاسمی» و ... از جمله بازیگران این سریال می باشند.

سریال «پدر پسری»

سریال کمیدی «پدر پسری» ساخته «محمدرضا حاجی‌غلامی» و تهیه‌کنندگی «رضا جودی» در ۴۰ قسمت برای نشر در ماه مبارک رمضان آماده شده است.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم «مهرداد صدقی» است که به صورت اپیزودیک که هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد، نشر می‌شود.

«پدر پسری» در ژانر کمیدی ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده «احسان ثقفی»، «حسین حقیقی» و «محمد پایدار» است.

«مهران رجبی»، «عزت‌الله مهرآوران»، «مریم سرمدی»، «افشین سنگ چاپ»، «محمدجواد جعفرپور»، «کتایون بختیاری» و «یدالله شادمانی» از جمله بازیگران این سریال می باشند.

م ح

نظر شما
ارسال نظر